Sunday, November 14, 2010

Customer Always Right.

Maaf.maaf.maaf.
Buat awak, Tidak terniat nak berkasar, nak menyombong.Sedehnye awak xsokong saya.
Bukan ke Hak customer tok jd cerewet?
Aku xmarah ko, aku cme bengang dgn pe yg ko bgtaw aku.
Xpatut jurujual tu ckp g2, aku pown penah jd jurujual, lg teruk ragam customer.
Aku lek je sbb aku tau, customer ade hak jd cerewet sbb die nak yg terbaek utk pe yg die beli.
 Duit customer kn?
Aku Benci IP! Benci! Aku xkan beli tudung kat sane ag!bongok! Bebal!
Bukan salah si tudung. Tudung tu dah cukup cun.
Xsangke, dlm aku cari2 tudung tu, jurujual2 tu ckp aku cerewet sgt? Sombunk?
Dik, saya xkutuk tdung2 tu, sy kutuk diri sendiri yg xsesuai pkai tudung g2 and atleast sy beli kn? Beli kn? Kn?kn?kn?
Ade sy minta kurang lebey2? Xkan? Minta kurang 1hinggit je.
Teruk la korang! Memang aku xkan g beli lagi kat sane.
TERBAEK JURUJUAL2 TUDUNG KAT IP! BG 100 STARS!

2 comments:

  1. wew, kedai mana kamu beli tudung tu? sebelah kedai photostate tu ke? eeee...kedai2 di IP mmg macam tu. sabor ek.

    ReplyDelete
  2. sume kedai tudung yg ade kt dlm bgunan tu aku pg, tgk tdung. xpe, benci ngan kdai2 n jurujual2 je, kt kwn2 di IP maseh syg. ngeee~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers