Sunday, October 3, 2010

SeDar-XsEdaR

Huh.Almost seminggu HiDup aku agak xteratur diSebbKan V.U.T.O.D! Nak Std xblh FOKUS, Nak wat assg XbLh FOKUS gak! Baru aku sedar 1 PERKARE.
Aku Lalai memikirkan-Nya.Aku asyik fikir V**** je. Bile aku dah sedar, cepat2 aku amek wudu' n solat(tgk la time solat pe kn), n pas solat ak bace Quran.Bace Sampai Hati aku tenang. Tenang x? Mesti lah Tenang. sampai 1 Hari tu, aku xbace Quran. Waduhhhh! Xselesa btol hati ni.Ape lagi, gapai Quran n bacelah dgn tenang dan hayati maksudnya. Alhamdulillah, Hati aku tenang. Nak Tenang Lagi??? Aku gapai hp pulak, kol la omak den, xdo la den nak cito hal V**** tu kn, ak tanyo yola kaba org2 kt ruma tu kn. huhu. Tenang sudah hati aku. Tp ak akan serabut balik ble ak jalan2, nampak PRADO..Cit! xde kete lain ke? Kang de aku bakar kilang PRADO pulak. Soba, Soba~


Dah lah PRADO mmg SEMAT! esp PRADO baru kn~ mengong..


Agaknye kan, sampai bile hati n fikiran ni nak berkecamuk? Nasib ade Dadidu, selalu beliau tngkn aku, dulu ak yang sebok tenangkn beliau, lantas beliau mmbls jase baek aku.. hahahahhaha..


Tq ya mbak Dadidu*beliau yg asyik xbg tgk blog beliau---gedikz*hahaha


Syg Dadidu!

4 comments:

  1. wahhh..ade name aku. terharuu babe! :')

    ko kan dh byk tlg aku. skrg aku lak kne tlg ko.. smpai la ko bhagia. =)

    ReplyDelete
  2. eh, dadidu tu ko ke? ahahahahha

    ReplyDelete
  3. ok fine. x jd lah nk follow blog ko..

    ReplyDelete
  4. alahai.gedix nye.haha~ jgn le majok beb~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...