Saturday, July 5, 2014

Saya Nak Duit Raya RM300 Daripada Nile.Com.My

Assalamualaikum!

Saya nak duit raya dari www.nile.com.my.

Hepp! Siapa tak kenal Nile.com.my tu? Meh sini, nak jentik sikit. Sebelum saya teruskan, baik saya coretkan sikit mengenai Nile ni.Nile.com.my merupakan online shopping Malaysia yang menjual pakaian , kasut, beg, barang kelengkapan gym, buku, kelengkapan rumah dan macam-macam lagi. So, Nile ni mengadakan giveaway bagi Hari Raya AidilFitri ini .

Macam mana nak join giveaway ni??

Senang je. Korang klik SINI untuk maklumat lanjut.



Alhamdulillah, saya dapat Duit Raya ni, saya gunakan untuk kelengkapan Hari Raya Aidilfitri 2014. Walaupun jumlah RM300 tidak sebesar mana, tapi serba sedikit ia membantu saya juga. Sometimes, Less Is More kan? Hehehe.

Ok guys, jom join GA ni! Tak rugi pon mencuba!..


p/s:Sifu saya ajar, cara submission dengan Tuhan tu penting,
jangan submit 'kalau' submit seolah2 kita 
dah dapat bendanya. Faham ke faham?
Terimakasih sudi baca! (:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers