Tuesday, September 28, 2010

POLITIC is not My WorlD!

Pening dah kepale ni.Tula, dah tau sarang tebuan xboleh dijolok, mau juga jolok.. naa, amek ko, kan dah kene sengat, bukan sekejap bengkak tu, saketnye lame. dah la g jolok xbgtaw org lain, tanggung la saket tu sorang2, xde sape nak letakkan ubat.

Selalu Nasihatkan org, last2, ble dah kene btgt hidung, huruhara hidup ko. OhMy! Please, jaohkan sarang tebuan itu dari aku kerane ak tau ia pnuh dgn tebuan yg sengatnya sgt berbisa,sudah ku disengat sekali n ak xmo disengat lagi.ak tau ak boleh bunuh tebuan tu, tp bukan senang mau tangkap tebuan kan? dah tangkap pon belum tentu boleh bunuh, last2 kene sengat lagi.

Baeklah, Shafiyyah Mohamad Isa, sophie, shai, sile berhenti berpolitik dlm kehidupan kau, anda bukan manusia yg pandai berpolitik mcm slh seorang kwn anda tu...... alaaa,,, beliau la, beliau tuuu.. sbb anda tu berhati lembut sgt, xleh terluka ckit, trus bernanah luke ko tu.. ecececeh~

V.U.T.O.D just came into my life & suddenly dissapeared.OhMy!

Dush, Dush, Dush...Bangon SHAFIYYAH!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...